Hello!

A megoldás a DHCP protokolljában keresendő...

A gép először ugye küld egy broadcastot, hogy "hahó, kéne egy IP-cím,
valaki tudna adni?"
A DHCP szerver válaszol, hogy "jaja, én vagyok, tőlem kérd."
Aztán a kliens közli, hogy "ok, akkor adjál, és örülnék, ha azt adnád, ami
eddig volt: xx.xx.xx.xx, mert a bérlést szeretném folytatni, vagy más
okból, ezt jól megszoktam."
A DHCP szerver válaszol: "Ezt az ip címet kapod: xx.xx.xx.xx (vagy éppen
xx.xx.xx.yy)" attól függően, hogy foglalt-e vagy sem.

Viszont nekem Win 2003-n nekem az a tapasztalatom, hogyha átírtam, a
foglalást másik ip-címre, akkor azt adta ki a következő kéréskor.
Lehetséges, hogy ez is beállítás kérdése - a szerveren...

Sücy