Sziasztok!

Segíteni szeretnék egy közeli ismerős sulinak (gyerekeim ide járnak). Van egy
HP switchük
(ha jól rémlik 5120), aminek a konzol kábele nincs meg. Az XClass miatt az
IGMP-t be
kellene rajta kapcsolni. Ciscohoz való RJ47-soros kábelem van. Ezek mennyire
szabványos
cuccok?
Persze olyan laptopot se találok, amire ezt rá tudom dugni, asztali gépet meg
nem cipelnék.
Van viszont Arduino programozáshoz CP2102-es USB-soros átalakítóm. Akár azt is
el tudom
képzelni, hogy én gyártok konzol kábelt hozzá ezt az átalakítót felhasználva,
csak felesleges
köröket szeretnék megspórolni, ezért érdekelnének a tapasztalataitok...

Köszi, üdv:
        TT