Sok próbálkozás után a downloadhelper-rel végre sikerült megoldani. Azért nem volt szívásmentes.
Köszönöm mindenkinek a segítséget.

Üdv.: Faragó Zsolt

2016.01.20. 9:13 keltezéssel, Somogyi László írta:
2016.01.20. 8:22 keltezéssel, Faragó Zsolt írta:

Az alábbi video-ból kellene lementenem egy ~ 3 perces részt. Tudtok-e erre jó megoldást? Az url-t nem ismerem, így ezek a megoldások nem működtek nekem. Próbáltam a download helper-t, de az egészet akarja menteni, amit nagyon lassan csinált, illetve rendszerint leállt a rögzítés közben.
http://www.mediaklikk.hu/video/ma-reggel-2016-01-18-i-adas/

Szia!
Kipróbáltam, nálam működik a lementése részenként is Firefox(43.0.4)+DownLoadHelper(5.4.2). (Win7) Próbáld azt, hogy a kérdéses rész elejénél állítsd meg a videofolyamot. Ha ezután elindítod, a Downloadhelper új letölthetőként veszi észre a legördülő listájában. Arra katt. Majd a végén, mikor leállítod, ne próbáld konvertálni, csak menteni. Van egy furcsaság, azt most nem keresem, hol kell beállítani: mintha hamarabb kezdené a felvételt 30 másodperccel, és hosszabban venné fel a megállítás után, de ezt most nincs időm keresgélni.

sl

---