Arra külön nem figyeltem hogy mindegyikből jön-e egyszerre, de mintha nekem
úgy rémlene hogy nem, de majd meghallgatom ma.

Az a fura hogy vannak hosszabb szünetek is.

"És a falon túl? A szomszédban? transzformátor, vészvilágítás merre van?
Új radiátor, vaskályha a szomszédban? Esetleg mikrohullámú készülék?"

Áá panelban lakom, nincs itt semmi érdekes :D  A szomszédnak a konyhája van
a túloldalt, max. a mikró lehet ott, de tuti nem helyezte át mert nem tudná
hova.

"Igaz nem 5.1-es hangrendszer, de nálunk kb. már vagy 5 hangfal csinált
hasonlót.
Szétszereltem, és az egyik kondenzátor volt púpos, kicseréltük és az
megoldotta a problémát."

Melyiket szedjem szét? Gondolom a mélynyomót, hisz oda megy bele mind.

2016. január 26. 8:20 Veres Sándor írta, <ver...@kossuthzs-szeged.sulinet.hu