From: sz...@infokatedra.hu
Date: Tue, 2 Feb 2016 17:39:13 +0100
Subject: Re: MS Access probléma
To: techinfo@lista.sulinet.hu

Lehet a 2013-as Access kapásból létrehoz valamilyen makrót a lekérdezéshez,

Minden nem választó lekérdezés módosít az eredeti adatokon, tartalmazhat
vírust...Nekem akkor jelentkezik ez az ablak, amikor az adatbázis hálózati
meghajtón van.Szerintem, amikor  az laccdb fájlt a program létrehozza egy
távoli meghajtón, azt illene ellenőriznie a vírusvédelemnek is, hozzáférési
jogokat is be kell állítania a programnak... Nyilván nem enged szabadon
garázdálkodni.
SzTZS