Kedves Péter!

Bár nem programozok de a pythont kedvelem. A kérdésfelvetőhöz hasonlóan
tőlem is szoktak a gyerekek tanácsot kérni és a családban is szintén
kellett már segíteni olyannak akinek pytont tanítottak pascal helyett.
Tudnál ajánlani tényleg gyerekeknek szóló könyvet hozzá? Nekem csak angol
nyelvű könyveket sikerült találni, de a gyereknek jobb lenne magyarul.
Köszi a hozzászólásod a témához.

Üdvözlettel

Csaba