" Középiskola vagyunk és idén először látjuk, hogy a 8.-os diák milyen
sorrendben milyen más iskolákba is jelentkezett.
Valóban nem szerencsés és szerintem sérülnek a tanulók jogai is a helyzet
miatt."

Több tagintézménnyel, némely esetben több telephellyel rendelkező iskolák
esetében régóta fennáll a "látom a többi iskolába jelentkezéseket" probléma.
Általános iskolásként sem tartom szerencsésnek a helyzetet. Az általatok látott
sorrend  AZONBAN NEM EGYEZIK MEG A TÉNYLEGES sorrenddel!!! Intézményi kód, majd
tagozatkód alapján rendezett a jelentkezési lap, a Győrbe küldött lapon látott
jelentkezési sorrend ettől szinte minden esetben eltér!

A rendszert 18 éve használjuk. Azóta semmilyen verziófrissítést, komolyabb
fejlesztést nem látok a felületen!
Komoly probléma, hogy nyomtatáskor teljesen véletlennek tűnő módon nyomtatja a
különböző lapokat. Az oldaltörések olykor táblázatok közepére, vagy éppen az
aláírási rész közepére kerülnek. Nem tudom, kik készítik, fejlesztik,
felügyelik a szoftver működését, de lenne néhány ésszerű fejlesztési
javaslatom...

Itt kérdezném meg, hogy 2016-ban kell-e egyáltalán nyomtatni, papíron
továbbítani felétek, középiskolák felé. Nem lenne egyszerűbb, gyorsabb,
OLCSÓBB, ha megfelelő módon hozzáférhetnétek az általunk rögzített adatokhoz?
Persze ez csak költői kérdés...

Szép napot!
Gergácz Gábor
igazgatóhelyettes