2016.02.22. 9:49 keltezéssel, Venczel József írta:
> - Nem tudod kikapcsolni a frissítéseket, ami iskolában nem biztos, hogy
> a legjobb dolog... (időzíteni lehet, de mindenképpen lefrissíti magát és
> elég gáz lenne, ha óra elején 5-10 percig használhatatlan lenne a gép,
> mert frissít)

Nekem is ez volt az egyik első dolog, ami szemet szúrt, de

msconfig -> Windows Update szolgáltatás leállít?

Tudom, utána macerásabb a frissítés...
Próbáltam, egy darabig működött is, aztán pár hét után csak néztem, mint a moziban, hogy jött a popup, hogy mikorra szeretném ütemezni a frissítéseket...
Elég akaratosan nyomja ezt Win 10 alatt az M$ :(

Ez az ingyenesség ára - semmi nincs ingyen.
A rendszer jó (nekem kényelmes is) de kb a lelkét eladja az ember az M$-nak érte.

--
Best regards,

Zsolt Meszaros
IT-Sysadmin