2016.02.23. 12:36 keltezéssel, fido fi írta:
Lehet hogy egyszerű kérdés de akkor legalább hamar megoldjátok. Hoztak nekem. Van egy cd-r lemez rajta volt egy régi anyag nem volt lezárva és mellé írtak képeket. Ha beteszem a cd-t akkor látom a képeket de viszont az előző anyagot nem. Hogy tudom azt is láthatóvá tenni? elolvasni?
A multisession működése 100% úgy emlékszem, hogy csak akkor garantálható, ha a session-öket egyazon vagy ugyan olyan íróval követik el. Elviekben tudsz rá írni másik íróval is, de nem garantált a siker. Láttam már olyan esetet is, mikor egy Optiarc íróval felírtak 3 menetet egy lemezre és másik meghajtóban (azt hiszem LG) nem lehetett beolvasni a lemezt egyáltalán. Optiarcba visszatéve gond nélkül ment és egy Pioneer is gond nélkül vitte. (Sanszos amúgy, hogy a Pioneer és az Optiarc egyazon OEM-től kapták a belsejüket)

--
Best regards,

Zsolt Meszaros
IT-Sysadmin