Hello!
En megforditanam a kerdest.
Iskolai kornyezetben a GPT particio milyen extra pluszt tud nyujtani?
Mielott valaki elkezdene sorolni a GPT mivel tud tobbet, az iskolai kornyezetre
hivnam fel a figyelmet.
- Gyorsabb boot? nehany masodperc szamit iskolai kornyezetben?
- jellemzo a 2TB-nal nagyobb winchester iskolai kornyezetben?
- csak 64 bites oprendszeren is mukodo programjaink vannak? Ha van egy ami csak
32 bites rendszeren mukodik, akkor az uefi boot ugrott, mert a 32 biters
rendszerek nem tamogatjak.
Szoval miert is kellene GPT particio iskolai kornyezetbe?