From: Zoltán Kurucz
Sent: Tuesday, March 8, 2016 2:07 PM
To: Techinfo
Subject: Re: megkaptuk a gépeket

Sziasztok!

Sikerült felhívnom Zsarkó Lászlót az it osztályvezetőt. Elmondása szerint
98%-hogy kötelező lesz a kiadott imag-et használni, addig felesleges munka
lenne a telepítgetés... Jövő hét közepére ígérték, de ő is csak a kapott infót
továbbította. A határidő végett nem kell aggódni, mert az előtelepített w8.1
elég az ellenőrzésen...

Persze a realitást nézve én sem szedek ki egy működő gépet sem, amíg az újak
nikcsenek tökéletesen beállítva. Ugye órát is kell tartani addig...