From: techinfo-boun...@lista.sulinet.hu
[mailto:techinfo-boun...@lista.sulinet.hu] On Behalf Of Fehér Sándor
Sent: Friday, March 11, 2016 12:45 PM
To: Techinfo
Subject: Re: Szerver virtualizálás - tanácsok kérdések

Azt nem tudtam megoldani a proxmox-al, hogy a hdd 90% legyen felhasználva
mindkét lemezből (RAID1-ben) és ez a 90% tartalmazna egy-egy /boot particiót és
egy lvm-et. Utóbbit pedig már tetszőlegesen tudnám felosztani: külön /; /home;
/usr ; swap; /var/lib/vz (proxmoxnak)

A 90% feletti helyet pedig csak később használnám szintén lvm-el.
Egyelőre ezt csak becsatolnám /data1 /data2 néven a két hdd-ről és erre nem
kellene raid.

Sima ügy standard debian-on, proxmoxxal is működik a fenti séma. De a sima
debian nem megy fel a dell T20-ra sajnos.
Kipróbálom az ötletemet amit tegnap kérdeztem, szerintem fog az úgy menni.
Az eredményt majd írom, mert hátha szüksége lesz valakinek a módszerre vagy
esetleg továbbfejlesztheti magának.

Köszönöm!
Üdvözlettel!