~800 diák, 14 gépterem csúcsra járatva. Informatika, közgazdasági, mindenki tanul gépírást is. Amíg volt szakképzési támogatás, addig tudtunk frissíteni minden nyáron 1-3 termet, de azóta gyakorlatilag semmi. Hiába kértünk, a klik-től semmi ilyesmit nem kaptunk. Most a szakképzési centrumtól ugyanúgy nem kapunk semmit, ha nem lenne alapítvány akkor a szerver is még a régi lenne. Core2 duo-k a legerősebb gépeink, de vannak még termek 478-as celeronokkal 256/512 rammal, na azon próbálna valaki érettségit csinálni win7+office2013-al... A hálózatunkban 100Mbites buta switchek, nagyon jó lenne ha azt is tudnánk fejleszteni, mert az is katasztrófálisan be tud lassulni. Jókat tudok néha magamban mosolyogni a nagyvállalati környezetből bepöffentett megjegyzéseken, hogy miért nincs a switchekben vlan beállítva, meg hogy nehogy már vacak i3-as gépek legyenek 4 giga rammal... Van olyan terem, ahol a 14 gépben összesen nincs 4 giga ram, a költségkeretbe meg olyan hálózati hibaelhárítás fér, hogy a bedöglött switch portokba papírgalacsint dugok, hogy nehogy véletlenül megszívassam magam legközelebb (bár most már a papír is egyre nagyobb kincs).

GyL