Na végre egy értelmes hozzászólás! Én is ilyesmire gondoltam. Köszönöm!
Persze nálam wifi hiányában nem tudom megvalósítani ezeket, de örülök, hogy
eretnek gondolataim, miszerint az órán a telefonokat is lehet értelmes
dolgokra használni, megerősítést nyertek még ha csak egy igen szűk szakmai
réteg által is. (Ez Te lennél Géza.) :-)
Üdv.

J.