Lehetséges...
A teljes levél, amit mi kaptunk:
"

Tisztelt Intézményvezető Asszony!

Tisztelt Intézményvezető Úr!

A támogató hatóság a monitoring ellenőrzésekkel kapcsolatban az alábbi
mellékleteket küldte el a megyeközponti tankerület részére:

-      Az 1. számú dokumentumot min. 3 nappal az ellenőrzés megkezdése
előtt fogják kiküldeni és a látogatás előtti napon lehetőség szerint
elektronikus formában szükséges visszaküldeni, a monitoring látogatás
felgyorsítása érdekében.

-      A 2. számú dokumentum a helyszínen kerül kitöltésre az ott
tapasztaltak alapján. *Fontos kiemelni, hogy operációs rendszerből minimum
Windows 8.1-et vár el, alacsonyabb verziószámú nem megfelelő. Azonban az
érettségiztető intézmények esetében szükséges lehet a Windows 7-es illetve
Linux megléte is. Így a dual / multi boot informatikai megoldás alkalmazása
megengedett.* Kértük a Microsoftot, hogy készítsen el egy telepítési
útmutatót.

-      Ezen felül egy nyilatkozatot is csatolok melyet az érettségit
lebonyolító intézményeknél lesz szükséges kitölteni.

2016. március 21-én a Központban megtartott tájékoztatón az alábbi lényeges
információk hangzottak el, melyekről a Központ is fog küldeni egy
emlékeztetőt:

1.    Az ellenőrzés jegyzőkönyvét egy informatika tanár vagy intézményi
rendszergazda írhatja alá, de rendelkezniük kell intézményvezetői
meghatalmazással.

2.    Legyen lehetőség a nyomtatásra az ellenőrzés helyszínén.

3.    Dokumentumok, melyek előfeltételei az ellenőrzésnek:

a.    gyári számokat tartalmazó lista (1.sz. Intézményenkénti ellenőrző
lista_gyártási számok.xlsx)

b.    átvételi lista (Átadás-átvételi jegyzőkönyv)

c.    amennyiben valamely eszköz garanciális ügyintézés miatt nem lelhető
fel az intézményben, úgy az erről készült jegyzőkönyv legyen lefűzve.

d.    szoftverlista (egy központi sablont fog létrehozni a KLIK, hogy
országosan könnyen áttekinthető legyen)

4.    A switchek és a szerverek beüzemelését tüzetesebben nem fogják
ellenőrizni. A legfontosabb, hogy fizikailag megtalálhatóak legyenek és ki
legyenek csomagolva.
5.    A megyeközponti informatikus jelenlétére a megye összes intézményében
számít a Központ."

2016. március 22. 15:14 Neumayer Béla írta, <neuma...@mail.knyek.sulinet.hu>
: