Attól függ, milyen hivatalosnak kell lennie.
Tavaly tavasszal minden iskolához ment egy üzenet Pölöskei Gáborné
aláírásával, egy Ázsia-Európa osztályterem konferenciára felhívással. Ez
volt a konferencia:
http://www.asef.org/projects/themes/education/3596-12th-asef-classroom-network-conference
Ezen a konferencián kb 30 projektet beszéltünk meg, ezek listája itt
található: http://aec.asef.org/projects/current_projects.html
Alulról az 5. a projekt leírása, meghirdetése. Van hozzá egy projekt
leírás:
http://aec.asef.org/projects/2014-a/ASEF_ClassNet_Project_Factsheet-ST_Fix_by_Software_Education.pdf
Ehhez szerezték meg időközben a minisztérium támogatását, ami egy kicsit
átírta a projekt időbeosztását is.
Jelenleg egy Facebook csoportban dolgozunk: 12th ASEF Physical Computing
Classroom Network (https://www.facebook.com/groups/141322269561028/). Ennek
a zárt csoportnak most 89  tagja van, kb 50 országból. Itt kapom a híreket.

Írtam Pölöskeinének, hogy esetleg védnökséget vállalhatna, de nem tudom,
hogy megkapja-e a levelem.

SzTZs