Ha van egy "megfelelo" rendszer az uj gepeken, akkor legegyszerubb kitenni
egy tanteremre,
hogy informatika tanterem ott uzembe helyezni oket az ellenorzeshez.
Ellenorzes utan pedig le lehet cserelni az adott iskolai halozatanak
megfelelo rendszerre.

Ezt az e-mailt egy Avast védelemmel rendelkező, vírusmentes számítógépről
küldték.
<#DDB4FAA8-2DD7-40BB-A1B8-4E2AA1F9FDF2>

2016. március 25. 11:05 Neumayer Béla írta, <neuma...@mail.knyek.sulinet.hu>
: