Sziasztok!

Mi korábban a Taninformot használtuk, de az megszűnt, így áttértünk a Mayor-ra.
Nem volt kis munka feltölteni és beüzemelni. Rengeteg munka fekszik benne, de
mára elmondhatom, hogy gyakorlatilag zökkenőmentesen működik, ami hibák vannak,
azok "user error" kategóriába esnek. Vannak akik szeretik és vannak akik nem,
ez változó, mint a Taninformot. Az viszont nagy fegyvertény, és ebben mindenki
egyetért, hogy sokkal gyorsabb és mindig tettre kész, hisz itt duruzsol a hátam
mögött.
Legtöbben a felhasználói felülettel elégedetlenek, de olyan szinten, hogy túl
kicsik a betűk (...), vagy nem tetszenek a színek (!). :DDDD
Egyetlen komolyabb probléma vetődött fel, hogy a tantestületben nincs
megegyezés a súlyozás szempontjaiban, így mindenki máshogyan számol, de a
rendszer a szülők és a diákok felé a súlyozatlan átlagot jeleníti meg.
Azt nem mondhatom, hogy szeretem, mert szeretni a feleségemet és a gyerekeimet
szeretem, de összességében elégedett vagyok vele.
Azt is hozzáteszem, átlagos gimnázium vagyunk (kb. 700 gyerek, 60 tanár), tehát
nincsenek speciális igényeink és nem kell a szöveges értékeléssel sem
kínlódnunk, stb.

Csak annyi lenne a kérdésem, hogy már korábban is hallottam egy minden állami
fenntartású iskola számára kötelező jellegű e-napló bevezetéséről. Erről tud
esetleg valaki valami közelebbit?

Őszintén szólva kicsit megtépném a hajamat, ha jövő szeptemberben kiderülne,
hogy ezt "mostmáriséssürgősenéskötelezőenésellenőrizzükés..." lenne.
Viszont ha van rá esély, akkor én is megnézném magamnak ezt a neptun-t, csak
úgy, előre...

Üdvözlettel,
Venczel József