A sulix lényege, hogy a hálózati forgalmat tudja szabályozni is. A külső
láb az a fix külső ipcím így otthonról is elérhető lesz. A belső láb pedig
172.x.x.x vagy a 10.x.x.x tartományban osztja  címeket az átjáró maga a
sulix. A sulinetes router 3 szegmensre oszt de nem érdemes azt használni
dhcp-re. A sulix lesz a DHCP server és proxy meg ... így tudja szűrni az
internetes forgalmat is. Az új pedig samba4-et használ ezért AD-t is lehet
létrehozni a windows kliensek számára, valóban érdemes 2 hálókártyát
használni, mert a virtuális nem fogja szerintem normálisan megoldani a
dolgokat ha túl sok gép lóg rajta.

Cs