"Az eredeti 25 pontos követelésben szó nem volt a noks-os dolgozókról.
De volt.
"18. Új pótlékként intézményi pótlékot kell megállapítani mindazoknak, akik
nem tartoznak a pedagóguséletpálya-modell hatálya alá."
http://nol.hu/belfold/orszagos-sztrajk-lesz-februar-13-an-1599353";

"Senki nem emelte meg a hangját azért, hogy hogy is van ez a minimálbér,
melyet a közalkalmazottnak nem adunk oda, hanem kiegészítjük rá. A
felajánlott 10%-ból semmit nem fog érezni az, aki nem minimum 24 éve van
közalkalmazottként a pályán, a kormány kevesebbel egészíti ki a bérét a
minimálbérre."

Na pont erről beszélünk. Kinek kellene az EMMI pofabefogó alamizsnája miatt
tiltakozni? A pedagógus szekszervezetnek??

"Azért azon el lehet(ne) gondolkodni, hogy a nettó 200-ból a sztrájk miatt
megkapsz 190000-et fáj. A noks-os a 95000-ből megkapna 90000-et. Érezhető a
különbség??? A pedagógus óráját nem kell bepótolni, a noks-ost megvárja a
meló, amit meg kell csinálni (mondjuk munkaidőn túl, otthon, stb.)"

Azon is el lehetne gondolkodni, hogy amikor az a tét, hogy a gyereked, meg
az ő gyereke milyen körülmények között kerül ki 8-12 év köznevelődés után
az utcára (vagy az egyetemre, ha meg bírod fizetni),
akkor egyszeri 5000 vagy 10000 forinton sz.rakodunk? Meg azon, hogy kinek
mennyit kell pótolni? Ez pitiáner hozzáállás, már ne is haragudj.

Nem vonunk párhuzamot, csak eszembe jutott, - viccess lett volna, hogy 56
őszen a srácok azért nem mentek volna ki az utcára, mert piszkos lesz a
kabátjuk, és drága a tisztíttatás.
Hidd el az a pedagógus, aki látja a problémákat, látja, hova vezethet a
jelenlegi rendszer fenntartása, nem tökölt az egynapi pénzén. Ahogy azon
sem tökölt, hogy esetleg a munkája kerül veszélybe azzal, hogy 15 excelben
szerepel a neve a KLIK kimutatásaiban, mint sztrájkoló.

"De mindegy, dolgozni kell, a többi meg sajnos nem rajtunk múlik."

Hogyisvolt: "a belenyugvás a legnagyobb ellenségünk".
Ezek szerint Te belenyugodtál. Szomorú.