Elnézést mindenkitől, nem aktívan szoktam írogatni ide.

Részletek:
Samsung Galaxy Grand Prime  2x
Samsung Galaxy Core Prime 1x
Telenor

Mivel ingázunk, több városból más-más készülékre oda-vissza megvan ez a
probléma, szóval azt kizártam hogy esetleg valamelyik adó torony szarakodna.

Hangposta fiókot kikapcsoltattuk, csak hogy kb. valaki csak fél perc után
veszi fel a telefont, mert mondjuk mire elkezd csörögni nagy sokára, utána
még neked is kell idő hogy felvedd elég idegesítő tud lenni (asszony hív,
if you know what I mean ;-) )

Készüléket próbálok valakitől kérni és megpróbálom.

A telefonba meg tényleg eltűntek azok a beállítások mint a régi
telefonoknál voltak... ennyire béna csak nem lehetek hogy nem találom.