Akkor az archívum kedvéért - meg hogy más ne szívjon vele:

Az iso letöltöttem, kiírtam, telepítettem. Szokásos live-mód, majd onnan
települ című játék.
A gép 2000+ AMD, GB alaplap, 2 GB DDR3, 60 GB SSD.

Csak root-tal megy, más felhasználót nem lehet rajta létrehozni, szép dizájnos
hibával elhajt. Vizsga root-tal, offline szóló gépként, feladatok az asztalon.
A gépnevet némi nehézség árán lehetett vele megértetni - folyton a szerverről
kapottat akarta. De győzött az erőszak.
A beledrótozott Kompozer csak külföldi nyelven beszél, megnyitom, bármelyik
menüre kattintva azonnal hanyattdobja magát és elszáll.
És ami a legszebb: a kész hdd klónozhatatlan. :-( Sima dd_rescue-val W8.1, W7,
Ubuntu, SuliX - mind megy, ez a nyűves meg nem. Klón megvan, másik gépben
valami LVM-rettenet-nemakarokdolgozni kifogással kiakad.
Még szerencse, hogy csak 3 gép kellett.

KH sem tudott okosat mondani, a kompozeres hibára a jegyzőkönyv+üljön másik
géphez arra az egy feladatra (win) megoldást írták elő.

Az összes win-es, ubuntus, sulixos vizsgázóval összesen nem volt ennyi nyavalya.

Nos, ezek után kaméleont csak az állatkertben szeretnék látni.

:-(

gyuri

2016 Május 3, Kedd 09:31 CEST dátummal, Horváth Péter