Nekem belsős Digis mondta, de mondjuk akkor fix IP-s céges net mellett
beszélgettünk, lehet arra értette, a kérdés is általános volt.
Jó tudni!
Üdv,
 Csaba

hét, máj 23, 2016 10:53-kor, Hambuch Gabor  írta:Ezt viszont vitatom. Bizonyos
okok miatt dns szervert kellett
üzemeltetnem egy digi végponton, amit kívülről is el kellett érni.
Egyszer csak nem működött, nem volt elérhető kívülről. Hosszas
ügyfélszolgálatos levelezés után kiderült, hogy valóban központi a
szűrés, "biztonsági okok miatt" van rá szükség. Ha veszek fix ip-t,
akkor azon nem lesz szűrés. Ez után nem firtattam, hogy mi lehet az a
"biztonsági ok", ami miatt dinamikus ip-n erre szükség van. :)
Más szűrést nem tapasztaltam, ezzel együtt is az egyik legengedékenyebb
szolgáltató.

--
Hambuch Gábor
hamb...@w5.hu (mailto:hamb...@w5.hu)