Hát nem tudom. Az Enterprise simán felkúszott rá, minden reklamáció nélkül.
(Az MS-es lemezzel ezután is kiakadt, így ezt a vonalat hagyom - UEFI és
CSM beállításokat nem látok, vagy béna vagyok (HP 500B MT))

Az Enterprise-zal viszont belefutottam egy másik gondba.
A GP-ban megpróbáltam kikapcsolni az Áruházat, de nincs meg. Ugyanarról a
telepítőmédiáról telepítettem, mint egy másikat, aholis van ilyen opció, de
az új telepítésnél nincs.
Ez mitől lehet.
Zs