Hello!
Kosz az otleteket.
Meg nem vagyok teljesen elegedett. :))))
Szoval amit szeretnek, ahhoz tenyleg a google biztonsagi mentese all a
legkozelebb.
De!
1. Nem tudom befolyasolni, hogy mikor mentsen. (egyszer csak ment)
2. A visszatoltes csak a gyari allapot visszaallitasa utan vegezheto el,
ami eleg idoigenyes.
3. A visszatoltes utan kezzel kell a biztonsagi mentest kikapcsolni az
eszkozokon, hogy csak a "master"
mentsen.

A nem google mentes eseten a legtobb, amit elertem:
Ultimate backup free valtozattal az app-ok a google drive-ra menthetoek,
igy nem kell sd kartyaval szorakozni a klonozaskor.
Amiert ez sem jo:
- az appokat egyesevel menti, igy a visszatoltes is egyesevel tortenik.,
ami megint maceras.
- mivel drive-rol telepitek a kulso forrasokrol telepitest engedelyezni
kell, aminek szinten nem orulok.

Szoval az almaim backupja a kovetkezoket tudja:
1. Lementi a google drive-ra a tableten levo osszes altalam kijelolt
app-ot, s kepes 1 lepesben visszaallitani oket.
2. Kepes lementeni a tablet egyeb beallitasait is (wifi jelszo, stb), ez
valoszinuleg alom marad, mert rootolt keszulek kene hozza.

Na ilyen alkalmazast meg nem talaltam, ami raadasul ingyenes is.
Szoval a fentiek tekinteteben egyeb otletek?
Udv:
Peter