2016.05.25. 14:06 keltezéssel, bendei írta:
Kedves Kollégák!
A Radix kártyákateddig maximális megelégedéssel használtam, de most ott is át kell térnem xp-ről valami újabb oprendszerre. Eddig nem sikerült összehoznom semmivel, a régi forgalmazó a Szinvanet se tudott segíteni, kidobni pedig luxus lenne. Esetleg Valaki használja win7 vagy az feletti környezetben?
Ekőre is köszönve segítségeteket:
bendeimre
Driver nélkül nem fog menni xp fölött. Nekünk vannak 3.0 és 4.0 kártyáink is ami működik, de a régi 2.1, 2.3-as radixokon is van olyan üzemmód, hogy az egész partíciót mentheted és visszaállíthatod gombnyomásra, igaz dupla hely kell hozzá. A létrehozásnál ha jól rémlik akkor a B opció ez. Nálunk a rendszernek elég 40-60-80GB, annak lefoglalja a dupláját. Fel kell telepíteni, és a kártya menüből a Ctrl-B-vel lehet a rendszerről mentést csinálni, Ctrl-R-el visszaállítani. Ez jó bármilyen rendszerre, nem kell hozzá driver, de nem állít vissza minden induláskor. Ha baj van, akkor egy Ctrl-R, ha kész akkor beléptetem a domain-be és ennyi.