Szia!

Ez egy gyors alaplapi önteszt. Szerintem nincs értelme ennek, de aki tervezte az biztos direkt "akarta" ezt. :) Szerintem azért nem jó ez, mert ha egy gépteremnyi pc egyszerre bekapcsol, máris lenyomja az automatát, ha az áramhálózatba ez nincs beletervezve.
Nálatok nincs ilyen gond?
Amúgy az IBM fekvőházas thinkcentre és eserver széria is csinálja ugyanezt a jelenséget.
Üdv!