Üdv Mindenkinek!

Megkaptam a kódokat és a belépést adatokat a remek tisztaszoftvertől. Nem tudom
ki hogy van vele, de kicsit röhejesnek tartom, hogy 2016-ban NEM TUDOM
letölteni a szükséges iso-kat az oldalukról. Próbáltam már hajnalban, hétvégén,
este, reggel és eddig csak hármat tudtam lehúzni, sokszori próbálkozással. A
maradékok 94%-nál egyszerűen megakadnak, ráadásul a számlálójuk egyiknél nullát
mutat (miközben azt sikerült letölteni), a másiknál meg kettőt (ez persze nem
jött le). Van valami jó módszer, amivel a 94%-osokat lehetne folytatni? Mert
ugye letöltés menedzsert nem lehet használni...
NagyM