> Nem allitom hatarozottan, hogy sikerult kibogarasznom, tulajdonkeppen
> mit is szeretnel.

Nagyon egyszerű, ugyanazt a kiosztást a ciscora amit a HP-nál beüzemeltem és
leírtam :) A többi csak ötletelés volt úgy, hogy még sosem programoztam fel
ilyen cuccot. Közöm nincs a témához, nem szépítem. Egy másik levél alapján
végül megoldódott, most úgy tűnik működik.

Egyébként ha mégis kiderül valami nem jól sült el, mivel tudok kitörölni az
egészet ami benne van, hogy lehessen a kályhától újra kezdeni? A kályha itt
nem a sulinetes állapot hanem a config nélküli kvázi buta switch.

Zsolt