Ha van közhálós neted akkor inkább kms aktiválást válassz szerintem, kulcsok itt: https://technet.microsoft.com/en-us/library/jj612867(v=ws.11).aspx Én is így használom, a MAK kulcsokkal csak szívás van, mert a nem megfelelő használat miatt gyorsan kimerülnek (ott is azt használják, ahol van kms aktiválási lehetőség). Aktiváláshoz kell egy rendszergazdai parancssor (start menün jobb gomb), azután:
slmgr.vbs /skms 195.199.255.195
slmgr.vbs /ipk NPPR9-FWDCX-D2C8J-H872K-2YT43 (enterprise kulcs a fenti weblapról)
slmgr.vbs /ato

Ha mégis ragaszkodsz a MAK kulcshoz, és nem kaptál működőt akkor én átküldhetem az enyémet, bár az nagyon-nagyon régi, és esélyes hogy már kimerült, bár nem próbáltam mert van sulinet vonalunk, és nem akarok pár havonta új kulcsokkal aktiválni ~500 gépet amikor a mak kulcs lejár.

GyL