From: Nagy Mátyás
Sent: Wednesday, August 10, 2016 1:15 PM
To: techinfo@lista.sulinet.hu
Subject: [Techinfo] Google photos

Üdv mindenkinek!

Talán más is találkozott a következő problémával:

Az iskolai képeket a google oldalára töltöttük fel, az iskolai honlapról meg
egy direkt linkkel tettem elérhetővé:
https://picasaweb.google.com/Fekete.Istvan.Iskola
Ugye ennek segítségével anno bejelentkezés nélkül lehetett kotorászni úgy, hogy
a linkre kattintva az összes albumunk látszódott, lehetett mazsolázni akár 7-8
évre visszamenőleg is.
Most ugye ez a link már nem él, mert átkerült minden a photos oldalra. Ha kell,
direkt linkkel meg tudom osztani de csak albumonként külön-külön. Nekem arra
lenne szükségem, hogy egy olyan linket tudjak beágyazni a honlapunkra, ami az
összes albumot mutatja, ahogy a régi szép időkben. Megoldható ez?

Köszönettel: Nagy Mátyás