Nem én írom, de amit tapasztaltam...

> Hogyan írom be ( 8. osztályban első félévben lévő ) előkészítő órákat amik
> februárban megszűnnek.

Rendesen beírod, majd februárban módosítod az azt követő időszakra.

> Vagy szakköröket, amik tanítási időn kívül vannak,de 16-ig, vagy
> felzárkóztató órákat.
> Ezek munkaidő elszámolásait hogyan készítem el.

Ezekről meg kell egyezned az iskolavezetéssel. Ami rendszeres, azt beírod,
ami eseti, azt az adott tanár be tudja írni.
Azt hiszem, a tanított csoportokat hozzá tudja adni a tanár is.
Egy-egy óra beírásánál a jelenlétnél három lehetőség van: jelen van,
hiányzik, vagy - ha a jelenvan pöttyére kattintasz, akkor - nincs jelen, de
nem is hiányzik.
Én gyakran írtam be felzárkóztatást, versenyfelkészítést a 26-32-be,
változó címek alatt. Pl. előre tervezett... vagy egyéb... Itt a
megjegyzésbe be lehet írni, hogy kiknek tartotta.

Az elszámolásban minden bejegyzett óra és minde 26-32-be bejegyzett
tevékenység megjelenik. Más kérdés, hogy a túlcsordulást fizetik-e.
A munkaidőelszámolást remélem ne te készíted el, mert nem vagy jogosult a
munka bírálatára, elfogadására.
Minden kolléga és az iskolavezetés (ig, igh) kaphat hozzáférést a megfelelő
dokumentumok elkészítésére, mentésére, nyomtatására... Nálunk havonta ki
kell nyomtatni a munkaidőelszámoló ívet, annak ellenére, hogy ugyanezeket
az adatokat az igh a programból is le tudja kérdezni. Így van nála egy
általunk aláírt példány. (Azaz utólag nincs vita, hogy elszámolás után
írtam be az órát...)

SzTZs