ÜDv!

On 2 Sep 2016 at 18:06, Molnár Péter wrote:
> 2016.08.01-en nyugdijaztuk a Novell szerverunket, igy a Mercury is ment
> a kukaba.
> Kellett egy masik.
> Szerintem lehet, hogy en uzemeltettem a legtovabb Novell szervert, vagy
> van meg valaki aki Novell Netware 6.5 vagy korabbit uzemeltet?
Pedig nem beszéltünk össze, de én is 2016.08.01 napon
kapcsoltam le a Netware 6.5-os szerverünket... :) / :(

A fában, ahol lakott, még maradt két Netware 4.11 szerver.
Már mindkettőnek van "nagytestvére", de még folyamatban
van azokra az átállás. Én nagyon szerettem/szeretem őket,
gyakorlatilag elpusztíthatatlanok: amíg áram van, addig
mennek és teszik a (fájlszerver)dolgukat.

Bársony József