Hello!

Ma találkoztam egy W7-es géppel aminek a D: meghajtóján volt vagy 10-12 db
mappa, melyekben képek, videók voltak. Furcsa módon azonban a szokásos
mappát jelző ikon helyett mindegyiknél egy parancsikon volt látható.

Ha megnéztem az ikon tulajdonságait, akkor a cél sorban látható volt egy
%WINDIR\explorer....stb.. hosszú bejegyzés. Az ikonra duplázva megnyílt egy
mappa, de külön ablakban és szépen mutatta a tartalmát, valamint a
címsorában az elérési útját, pl. D:\munka
Egészen biztosan fertőzött a gép.
Találkoztatok ezzel? Valamilyen kódolós szörnyszülött, conflicker mutáns
lehet.
Sajnos nem volt alkalmam alaposabban megnézni.

--

Üdv:
Boldog Ferenc