"Közben megtaláltam, a /sites/all/themes/busy/images mappában volt. Hogy került oda fogalmam sincs, de legalább megleltem."

Úgy került oda, hogy ott van a helye ;)
A Drupal a honlap egyedi tartalmait mindig a /sites könyvtárba teszi. Ha ugyanis ugyanazt a dupal rendszert több honlap meghajtására akarja valaki használni, akkor ami közös bennük, az megy a /sites/all könyvtárba, míg az egyedi dolgok mennek a /sites/domain könyvtárakba, ahol a domain az oldal tényleges domain neve (pl. oldal.sulinet.hu címen elérhető oldal esetén a /sites/oldal.sulinet.hu könyvtárba). Ez egyébként nagyon jó, mert lehet tárhelyet spórolni vele.

Gál Zoltán
http://www.arcania.hu/