Üdv a listának!

Egy laptopot telepítettem újra Win7 Enterprise-al, nevezetesen egy Lenovo
G510-et.

Felraktam a gyári drivereket, programokat amik kellenek egy átlag
felhasználónak.

Újraindítás után kezdődtek a problémák. Minden egyes újraindításnál egyre
több és több probléma jött. Még a windows se frissített.

1) hiba: minden újraindításnál feldobja az ablakot, "A hardver beállítások
módosultak. Indítsa újra stb..."
2) köv. újraidítási hiba: A módosítások érvényesítéséhez indítsa
újra...blabla, ezt az előzővel párban.
3) kövi.: amikor bepróbálok menni a vezérlőpult rendszerbe, leáll az intéző
és az egész asztali kezelő, majd újraindul. Egyszer sem enged be oda.
4) ami eddig jött: fogta magát az aktivált windows és már azt írta fekete
képernyővel hogy hamis.

Memória, HDD teszt rendben.

Nincs semmi ötletem!

Köszi,