ÓÓ ez a Home verziónál is igaz!
A frissítést le kell szedni és akkor újra nekifut, itthoni gépen sikerült
és végre megy. Sulis gépen a rendszer visszaállítás sem segített, ott
újratelepítés kellett. Más gépek csak belassultak tőle, de nem fagytak.
Várni kell az új frissítésre ami rendberakja.
Nekem pl a rendszer helyreállítás során nem ment vissza az office 2013,
hibaüzenetek nem mondtak igazán sokat, mondhatni semmit.

Egy lehetőség esetleg, hogy újratelepíted és esetleg akkor sikerül majd
újra frissítenie magát. De ha valakinek van konkrétabb megoldása biztos
leírja.

Csaba