On Tue, Sep 20, 2016 at 02:11:30PM +0200, Kunci wrote:
> 2. Attól, hogy valamit sokan használnak még nem feltétlenül lesz jó.
> Sőt! So kesetben biztonságosabbak az egyedi vagy kevesebbek által
> használt szoftverek mint a "tömegcikkek".

Ezt mondjuk nem hiszem, de valszeg hitkérdés.

> 3. Ha már mindenképp Joomla/ WP / Drupal akármi akkor azt mindig
> naprakészen kell tartani. Ez sokszor többe kerül (nem feltétlenül
> vagy csak anyagi szempontból) mint egy egyedileg elkészített
> weboldal ami akár magában rejti a régi Jommla-s cikkek importálási
> lehetőségét is

Gondolom, sosem készíttettél egyedileg komoly honlapot (én sem),
de rémületes, milyen összegekről beszélnek azok a fejlesztők, akik
pl. a sulink honlapját hivatottak "feljavítani". Űgy hírlik, kaptak
eddig kb. kurvasokat és még csak néhány "látványtervük" van május óta,
pedig egyrészt az eddigi honlapunk is egész barátságos és "egyedi"
(nem én csináltam), ők meg eleve csak egy WP "testreszabást" vállaltak.

--
PTG
I'd love to kiss you, but I just washed my hair.