On Wed, 21 Sep 2016 10:58:20 +0200, Tóth  Péter wrote
> Ti iskolai rendszergazdaként mennyit kerestek? Közalkalmazotti
> tábla szerint?

Mivel van tanári végzettségem, ezért ped1 az munkában töltött éveknek
megfelelően.

> 6 iskolában vagyok egyedül rendszergazda, ami 1
> intézménynek számít.. Majdnem 1000 gép+kb 10 szerver..

Sok jóval nem tudlak biztatni. Csak annyit tudom mondani, hogy ha a diákok
száma eléri a 750 főt, akkor 2 fő finanszírozható. Mintha Szegeden
telephelyenként lenne egy fő rg, de lehet, hogy régről van az infó.

> középfokú végzettségem van, ezért kapok kemény 85ezret
> havonta...

Ha alkalmazott vagy, szerintem ez nem fog drámaian változni. (januártól valami
emelés lesz) Ha maradsz...

Üdv: Fodor Zsolt