On 2016-09-22 10:05, Peter Molnar wrote:
2. A kikuldott levelek szamarol ertesites nekem, ha egy adott erteket
meghalad mondjuk percenkent

Ez nem rossz, bar nem tudom, mennyivel jobb az a helyzet, amikor reggel ezer olvasatlan level var, plusz meg a problema ugyanugy felmerul.

En be szoktam allitani egy kvotat, ami felett a levelkuldes sajnos sikertelen, helyes adatokkal is. Igy nem kell reggel ezer levelet kitorolnom limit tullepesrol, sot, nem is igazan erdekel mi tortenik, mivel a rendszer megoldja maganak - majd enged kuldeni, ha a felhasznalo a limit ala ment. A limit konkret erteket empirikus uton lehet meghatarozni, akar felhasznalonkent egyenileg.

udv
adam