Hello!

> Én ugyanezért, amit Ferenc ír, lényegében ugyanezért mondtam fel a
> tagintézmény vezetői állásomat! Nem részletezem, de hajatok égnek állna.

Végre valaki tudja mire gondoltam a levelemmel. Köszi Laci ez kicsit jobb
kedvre derített.
Azt szoktam volt mondani, hogy ha fizettek volna nekem pár milliárdot
azért, hogy kuszáljak össze mindent az iskolákban, tömjem tele a tanárokat,
igazgatókat felesleges munkával, nehogy már a gyerekre jusson elég ideje,
akkor sem tudtam volna ilyen káoszt kreálni.
Úgyhogy gratulálok a rendszer megborítójának, eddig tökéletes.

Úgy vágyom már a nyugdíjra!

--

Üdv:
Boldog Ferenc