From:
techinfo-boun...@lista.sulinet.hu<mailto:techinfo-boun...@lista.sulinet.hu>
[mailto:techinfo-boun...@lista.sulinet.hu] On Behalf Of Mondrák Vendel
Sent: Monday, September 26, 2016 11:21 PM
To: Techinfo <techinfo@lista.sulinet.hu<mailto:techinfo@lista.sulinet.hu>>
Subject: Re: [Techinfo] tisztaszoftveres Win, frissítési alap

Kedves Szilárd!
Mi a kérdés? A tisztaszoftver.hu<http://tisztaszoftver.hu> oldalról lehet
letölteni a Microsoft termékekeit. Illetve az igéynlő lapot. De gondolom ezt te
is tudod.
Iskolánk számára igényeltünk szoftvereket. Küldték az allicenc igazolást:
„Jelen dokumentum igazolja, hogy a fenti Licenc alapján, annak Allicenceként
(az) … Iskola oktatói, és munkatársai az intézmény számítógépein, oktatással
kapcsolatos tevékenységükhöz az alábbi Microsoft szoftvertermékek legfrissebb,
vagy bármely korábbi verziójának használatára jogosultak. Az intézmény tanárai
és rendszergazdái a Szerződés alapján jogosultak továbbá a nevükre szóló
licencigazolás kiállíttatásával, az otthoni oktatással, kutatással kapcsolatos
tevékenységükhöz a Windows frissítés* és az Office terméküket jogszerűen
használni. ”
Ez alapján -szerintem-, nem szükséges frissítési alap. Az alapot a mindenkori
magyar Kormány-Microsoft közötti szerződés biztosítja.
Üdv
Vendel

2016. szeptember 23. 7:56 Szilárd Blum írta,