Sziasztok!

> Vagy en ertek felre valamit a leveledben, vagy rossz a gondolatmenetem,
> vagy olyan dolgot szeretnel, ami elvi hibas.  A helyes valasz szerintem
> a kerdesedre az, hogy rossz helyen keresed az informaciot.  A freeradius
> a vegfelhasznalo eletciklusanak ezen a pontjan nem tud ip cimet
> loggolni, mert nincs neki.  IP cim informaciokat a dhcp szerveredben
> keress, mac cim alapjan.
Hoppááá! Ezért szeretem nagyon ezt a listát! A nagy kapkodásban elfelejtettem a
legfontosabbat: gondolkodni! Teljesen jogos az észrevétel, amit szeretnék, az
megoldhatatlan! (A dhcp szerver oldaláról persze nem gond megcsinálni, csak én
egyszerűbben szerettem volna, pont amiatt, hogy nem ugyanaz a szerver a dhcp és
freeradius).

Köszi a választ, üdv:
                        TT