Hello!
>I. A vm-ek nem tudják kihasználni a teljes cpu-t. (max 35-40% ig)
Ezt nem ertem.
Egyreszt 1 vm nem megy 35-40% fole, vagy a teljes terheltseg?
Masreszt, mennyi virtualis geped van, azok milyenek (mik futnak rajtuk), mennyi procit adtal nekik, stb

>II. A hálózati teljesítmény mindegyik kártyánál 300-400mbps maximum, pedig gigabites-ek.
>Ez a sebesség vm-host és host-host irányban is pontosan megegyezik.
>Próbáltam konfigurálni a negációt manual mode stb., nem segít.
>Ha 100mbit-re leveszem, akkor azt stabilan tudja mindhárom NIC.
Ezt sem ertem.
A NIC-ek csak akkor lepnek be a korbe, ha kilepsz a proxmoxrol!
Tehat a vm-host, host-host eseteben a forgalom nem a halokartyatol fugg.
Peldul egy proxmox alatti XP virtionet driverrel 10GBit/-s csatlakozast mutat nekem.
A 3-400Mbit/s az kb 30-40MB/s, ami a HDD keresztmetszetet mutatja nekem.
Gondolom tobb virtualis geped is van, igy ez egesz jo teljesitmeny.

A Gigabites halozati kartyat en Proxmox alatt csak ugy tudtam kihajtani, ha
SSD-t tettem ala.
SSD-vel 3 Gigabites kartya osszefogva, kepes 2-300MB/s terhelest elviselni.
De ehhez kellett az SSD.
A hagyomanyos HDD pillanatok alatt megdoglik a parhuzamos eleres miatt.
A seek elviszi a teljesitmenyt...

--
Udv:
Molnar Peter