Sziasztok!

Kollégám hozott egy Navking gyártmányú Maxi Tab Fly típusú tabletet. (Egy kínai vacak finoman fogalmazva)

A tabletet elindítva megjelenik az androidos robot, majd pár másodperc múlva a Navking logo és innentől se tőled - se hozzád.

Ki/be kapcsolni tudom a power gombbal. Ha bedugom töltőre jelzi, hogy tölti az akkut.

Amit próbáltam:

Volume + és Power gomb.

Volume - és Power gomb

Volume 3 és Volume - és Power gomb

--

Bármelyik kombináció hatására sárgán kiírja a Navkinges háttérre, hogy rebooting, majd rögtön újra is indul, de nem lép be a szervizmenübe.

A tablet hátán van egy lyuk, amin bedugva egy tűt érezni, hogy kapcsoló van alatta. Ezzel és a Power gombbal is próbáltam indítani, de semmi. Ha bekapcsolt állapotban megnyomom a vélhetően reset gombot a készülék újraindul azonnal.

Mit tudnék kezdeni vele, hogy resetelni tudjam?

Szívem szerint kivágnám a szemétbe, de a kolléga nagyon ragaszkodik hozzá!

Válaszokat előre is köszönöm!

--
Best regards,
Zsolt Meszaros