Korábban dolgoztam egy kis cégnél, ahol volt egy gel technológiás színes hálózati nyomtató, talán OKI, de erre már nem merek megesküdni. 12 évig dolgoztam ott, ez idő alatt a cég teljes színes nyomtatását az egy darab!!! nyomtató intézte. A használatból eredő alaktrészeket persze cserélni kellett, de a "festékkel" sosem volt probléma. Kis kb. gyufásdoboz méretű, "szappanszerű" viaszos állatú anyagról beszélünk, nem szárad be nem folyik, nem piszkol, tökéletes. Sőt az elhasznált festék tartályból kis ügyeskedéssel ki lehetett válogatni az alap színeket, és "hőkezeléssel újabb festékanyagot kaptunk.

A nyomatok a viaszszerű festéknek köszönhetően nagyon szép élénk színekkel rendelkeztek, fényesek voltak, kimondottan esztétikusan néztek ki. Ráadásul a kinyomtatott anyagok időállóak voltak, évek során sem fakultak ki.

üdv bg