> Kozben azt talaltam egy forumon, hogy bar vannak wifi analizator cuccok,
> pont olyan nincs, mert az almas OS API-ja nem tesz elerhetove az
> appoknak olyan rendszerhivasokat, mint amit az andrdoid igen.  Szoval
> elvileg sem lehetseges ugyanazt a szoftvert talalni.
>
> hogy mennyire igaz, nem tudom, egyetlen helyen olvastam csak, de mivel
> minden appot kabe parban adnak ki (almas, robotos), ezt meg nem, ez eleg
> beszedes.

Igen, eléggé gyanús, hogy jó az info. Ha bele gondolunk, hogy általában a WP
szokott lemaradva lenni erőteljesen az appoknál és a másik két platforomokon
a népszerűek jelen vannak, akkor jó eséllyel ez lehet a megoldás kulcsa.

De hátha akad itt olyan aki már WP-re megtalálta, hátha ott meg valaki írt
hasonlót. Az a baj, hogy arr ez az app szerintem tuti azért nem jön ki, mert
sokmindent nem fejlesztenek le rá :(

Zsolt