részben válaszolva magamnak, igen ha a gépen kikapcsolom a ipv6
támogatást akkor működik. De eddig is ment kikapcsolás nélkül és ez
egy olyan koli hogy sok külsős "dolgozó" megszálló is van nem hiszem
hogy az lenne a megoldás hogy beiratkozáskor a portánál ki kellene
írni hogy "IPv6 kikapcs" :)

--
Robert