Sziasztok!

Nah! Sikerült! Nem volt elég nyommogni, le kellett vágni egy kicsit a kábel
végéből és újrakötni. Ezt meg is tettem 6-szor [😊] Most 7 centivel rövidebb a
fali rész, de még van kb. 40 cm.

Ja, és persze működik.

Először tényleg én lehettem ügyetlen, ezért felavattam az újdonsült
kábeltesztelőmet is, ami a szerszámmal együtt érkezett (a kettő együtt kb 1700
Ft volt - made in China). Azután a kábeltesztelővel minden ok volt, de amikor a
gépet rádugtam az aljzatra, akkor sosem talált hálózatot. Megoldás: A kábel
másik végét, ami a switch-be menne, elfelejtettem visszadugni. Az maradt a
kábeltesztelő kisebbik részében. Igen, én ennyire is tudok hülye lenni...

Azért nagyon köszönöm a hasznos hozzászólásokat, ma is sokat tanultam!

További szép napot!

Üdv,

Venczel József