A mi projektorainkon nincs USB bemenet, ezért ezek a megoldások szóba sem
jöhetnek

Gyuri

From: techinfo-boun...@lista.sulinet.hu
[mailto:techinfo-boun...@lista.sulinet.hu] On Behalf Of Csaba Tiba
Sent: Wednesday, November 23, 2016 7:02 PM
To: Techinfo <techinfo@lista.sulinet.hu>
Subject: Re: [Techinfo] vga bemenettel rendelkező projektorok wifi-sítése

Próbáltál már olyan készüleket ami wifis?
Epsonhoz van usb-s wifi adapter, ha megosztod a tablet képét szupu, de amint
netet kapcsolnál akkor dobja az egészet és megszakad. Nos ennyi a gyári
megoldás. Mirecastot próbáltam hdmi-n. Se a tv se a projektor nem bírja a netet
és a képernyőtükrözést. Szerintem nem érsemes foglaljozni vele. Ez nem egy
kiforrott dolog valahogy gyárilag sem, de aki látott már működő rendszert velem
is megoszthatja.

Csaba

2016.11.23. 18:22 ezt írta ("Nagy György" <nagygyor...@chello.hu
<mailto:nagygyor...@chello.hu> >):

Kedves Kollégák!

A problémám a következő. Hogy könnyítsem a munkámat /cipekedés/ és a kollégákét
is, beszereztem egy tabletet, amelyet főleg az órai munkára szeretnék
használni. Mivel elsősorban projektorra akarom kilőni a képet, a legjobb
megoldás a WIFI kapcsolat lenne. Sajnos a projektoraink koruknál fogva csak vga
bemenettel rendelkeznek, ezért ezen keresztül kellene megoldani a problémát.

Vezetésen egy usb vga konverterrel a dolog működik, de jobb lenne a WIFI. Tudna
ajánlani valaki egy már kipróbált megoldást?

Elvileg létezik vga bemenetre kapcsolható wifi adapter, de nem szeretnék
„lesre” futni.

Előre is köszönök minden segítő javaslatot.

Nagy György